Menü

GYIK

Gyakori kérdések

Hogyan tudom átvenni a terméket?

Személyes átvétel:

1173 Budapest,Pesti u.5-7. (Tesco, Telekom üzlet)

Futár:

MPL házhozszállítással, tudnak hozzájutni a megrendelt termékekhez.

 

Mennyibe kerül a szállítás?

Budapestre és vidékre is ugyanannyi a szállítási költség.

A szállítási költség mértéke attól függ, hogy Ön milyen fizetési módot választ.

 

Mikor érkezik meg?

Ha az utánvétes fizetést választja, akkor általában 1-2 munkanap alatt érkeznek meg a kiválasztott termékek. Ez esetben a teljes vételárat a kiszállítást végző cégnek kell készpénzben fizetnie.

Ha bankkártyás fizetéssel egyenlíti ki a vásárlása ellenértékét, akkor általában 1-2 munkanap alatt érkezik meg a csomagja. Ebben az esetben ugyanis megvárjuk, míg megérkezik az összeg a Mille Mobil Kft. számlájára, és utána indítjuk útjára a csomagot. Kérjük, bankkártyás fizetésnél, a közlemény rovatban mindig tüntesse fel a megrendelés számát és a számlázási nevet, hogy be tudjuk azonosítani, melyik megrendeléshez tartozik a bankkártyás fizetés.

 

Hogyan fizethetek?

Bankkártyás fizetéssel tud fizetni. FEJLESZTÉS ALATT!!!

Utánvétes fizetés esetén a kiszállítást végző cégnek tudja átadni a vételárat, készpénzben.

 

Hogyan tudom megrendelni a terméket?

Termékeinket kizárólag itt, a Mobilkiegészítő Shopban tudja megrendelni. Telefonos, e-mailes és skype-os megrendelésre sajnos nincs lehetőség.

Itt, a Mobilkiegészítő Shopban a következőképpen tud megrendelni.


1. Válassza ki a megrendelni kívánt mennyiséget!

A kiválasztott terméknél megjelenő mennyiségválasztóval tudja meghatározni, hány darab terméket kíván megrendelni. Ezt úgy tudja megtenni, hogy a beviteli mezőbe beleírja a kívánt darabszámot.


2. Helyezze kosárba a terméket!

A mennyiség kiválasztása után a terméket a Kosárba gomb megnyomásával tudja a kosarába helyezni. A kosárba helyezés után a jobb felső saroknál a kiválasztott termék darabszáma és ára fog megjelenni. Ezután - a fentiekhez hasonló módon - további termékeket is a kosarába tud helyezni, vagy ha másra nincs szüksége, rögtön elkezdheti a megrendelést.


3. Nézze át a kosarát!

A jobb felső sarokban lévő kosár ikonra kattintva tudja elkezdeni a megrendelést. Itt ha van Önnek, válassza a kedvezményes kódok valamelyikét, vagy váltsa be a hűségpontját. Ha a kosárban valóban azok a tételek vannak, amelyeket szeretne, nyomjon a Pénztár gombra. Amennyiben korábban regisztrált a www.mobilkiegeszito.hu weboldalon, írja be e-mail címét és jelszavát, és nyomjon, rá a Belépek gombra. A korábban megadott adatai meg fognak jelenni, a többi adatot értelemszerűen töltse ki. ha nincs, fiókja Itt regisztrálhat, vagy tovább mehet a vendégpénztárba.

Adja meg személyes (vagy céges) adatait!


4. Válasszon szállítási és fizetési módot!

Jelölje be, hogy melyik átvételi és fizetési módot választja. Nyomjon a Tovább gombra.


5. Adja fel a megrendelését!

A megrendelés előfeltétele, hogy elfogadja az Adatvédelmi/Jogi tudnivalók-at. Kérjük, olvassa el, és pipálja be, hogy elfogadja őket. A Megrendelés gombra kattintással tudja feladni a megrendelését.

      

Regisztráció nélkül is vásárolhatok?

Igen a Mobilkiegészítő Shopban regisztráció nélkül is nézelődhet, vásárolhat! A regisztráció ingyenes, és semmilyen kötelezettséggel nem jár.


Hogyan tudok regisztrálni?

A felül lévő Regisztráció gombra kattintva egy adatlapra érkezik. Ezt az adatlapot kell kitöltenie a személyes, számlázási és szállítási adataival. Ha most szeretne regisztrálni, itt megteheti:
Regisztráció


Mennyi a kiszállítási idő?

Utánvéttel általában 1-2 munkanap.
Előreutalással általában 1-3 munkanap.


A futárnál tudok bankkártyával fizetni?

Sajnos nem. A futár csak készpénzt fogad el.


A termék ára tartalmazza a szállítási költséget?

Nem, a termék árán felül plusz szállítási költséget kell fizetni. Itt tudja megtekinteni a szállítási költségeket: ITT


Mit jelent az, hogy "Csomagolás nélküli"?

A "csomagolás nélküli" termékek bár újak, de nincsenek "díszdobozban". Zacskóban érkeznek.


Mit tegyek, ha valamit kifelejtettem a megrendelésemből?

Nincs ok aggodalomra. Adjon le egy új megrendelést, és a megjegyzés rovatba írja bele, hogy az előző (itt kérjük, tüntesse fel a pontos megrendelésszámot) megrendeléshez rakjuk hozzá. Ebben az esetben egy csomagként, azaz egy szállítási költségért fogja megkapni mindkét megrendelést.