Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

 

1. Termékválasztás

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló rá tud kattintani a kiválasztott termékre, amelyet vásárlási szándéka esetén a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyez. A vásárlás végén aztán ebben a kosárban egy összeállítást talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről és a szállítási költségekről. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a végösszeget.

2. A rendelés elküldése

Ha elkészült a termékek kiválasztásával, akkor egyszerűen kattintson a “Fizetés” gombra. Ezt követően válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot. Rendelés előtt kérjük, olvassa el figyelmesen az “Jogi tudnivalók-at” is, melyet a megrendelés elküldésével elfogad. A megrendelés elküldése és beérkezte után e-mailben igazoljuk vissza megrendelést és tájékoztatjuk az áru várható megérkezési dátumáról.

3. Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. A termékek mellett megjelenő árak bruttó árak. A termékek mellett megjelenő árak a szállítási költséget nem tartalmazzák. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősíti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4. A rendelések feldolgozása

A rendelések 24 órán belül kerülnek feldolgozásra.

5. Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt  kap a rendelés beérkezéséről és később egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az elérhetőségeinknél található telefonszámok bármelyikét.

6. Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van előreutalással történő fizetésre, utánvéttel történő fizetésre, illetve személyes átvétel esetén készpénzes fizetésre. Utánvéttel történő fizetés esetén  a teljes vételárat az utánvét költségével együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Utánvétes megrendelést 20.000Ft-ig teljesítünk, ezt meghaladó megrendelést csak előreutalás után tudunk teljesíteni!

7. Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása a MPL futárszolgálat segítségével történik. A részleteket a “Szállítási információk” menüpontban olvashatja.

8. A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

9. A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti kifogástalan állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában és a számla eredeti példányával vesszük vissza.

Visszaküldés esetén a teljes szállítási költséget kiszámlázzuk mely 990Ft !

Garanciális csere esetén a szállítási költség minden esetben a megrendelőt terheli!

10. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia "részletek itt"

A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni (megadott bankszámlára visszautalja).

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Figyelem!

Fontos tudni, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket pl:védőfólia, már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Neked, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módod van.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

A visszaküldött terméket a beérkezést követően dokumentálva, kamerával rögzítve bontjuk ki és vizsgáljuk meg. Erre a későbbiekben esetleg felmerülő félreértések elkerülése végett van szükség. (pl. hiányos vagy sérült a termék ill. a reklamált termék került-e visszaküldésre.)

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.). Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Garancia:

Külső beavatkozás azonnali garanciavesztést eredményez!


Tokok: 1 hónap

Fólia: nincs

Üvegfólia: nincs

Egy esetleges sérülés, leesés esetén sem a gyártó, sem a Central Phone Kft. nem vállal garanciát arra vonatkozólag, hogy a telefon kijelzője biztosan nem sérül!

Headset és egyéb kiegészítő: 1 hónap

10.000Ft feletti termék esetén: 12 hónap

A kiállított számla egyben garancialevél is! Reklamációval csak a termék+csomagolása és a számla eredeti példányának visszaérkezése után tudunk érdemben foglalkozni! 

Garanciális észrevételeit, kérdéseit vagy panaszait elérhetőségeinken jelezheti munkatársainknak!

Garanciális meghibásodások:

Minden olyan meghibásodás tekinthető garanciális meghibásodásnak, mely a termék rendeltetésszerű használata mellett a garanciális időn belül bekövetkezik, kivéve az esetben ha a meghibásodást okozhatja külső mechanikai behatás. Ide értendők (a teljesség igénye nélkül):

- varrás meghibásodás, felbomlás
- ragasztás elengedés
- rendeltetésszerű használat mellett történő korai kopás miatti meglazult illesztések
- nem működés pl.: töltők esetében
- töltés fel nem vétele pl.: akkumulátorok esetében

 

Nem garanciális meghibásodások:

Nem tekinthető garanciális meghibásodásnak semmilyen olyan meghibásodás, mely feltélezhetően az eladó számára ismeretlen külső behatások hatására jöhet létre, ilyen tehát:

- a termék részleges vagy teljes törése, műanyag elemek mechanikai sérülése
- a termék látványos, rövid időn belül láthatóan mechanikai behatások általi kopása


Garanciális ügyintézés itt.

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

A visszaküldött terméket a beérkezést követően dokumentálva, kamerával rögzítve bontjuk ki és vizsgáljuk meg. Erre a későbbiekben esetleg felmerülő félreértések elkerülése végett van szükség. (pl. hiányos vagy sérült a termék ill. a reklamált termék került-e visszaküldésre.)

 A javítás ideje maximum 30 nap. De törekszünk a lehető legrövidebb időn belüli, garanciális javítás elvégzéséről !

A termékeket egyedi azonosítóval láttuk el, mely az esetleges reklamációk kivizsgálását, a termék beazonosítását teszi lehetővé. A reklamált és visszaküldött termék vizsgálata során legelőször az azonosító jelet vizsgáljuk meg. Amennyiben az azonosító jelet nem találjuk a terméken többszöri vizsgálat után sem, akkor felvesszük a kapcsolatot a Vásárlóval.